CUPRA першим серед автомобільних брендів візьме участь у серії Extreme E
CUPRA переносить свій спортивний спадок у наш час шляхом приєднання до серії автоперегонів Extreme E у якості головного партнера команди ABT Sportsline.
Незвичайний амбітний бренд має видатну історію виступів на гоночних трасах, і долучення до серії Extreme E дозволить об'єднати багаті знання CUPRA у сфері автоспорту з новим підходом до гонок на електромобілях.
Маршрут серії Extreme E, що являє собою змагання позашляховиків з електроприводом, проляже у 2021 році крізь найбільш екстремальні та віддалені куточки світу. Перша серія Extreme E проходитиме у п'яти природних середовищах: в Арктиці, пустелі, тропічному лісі, на льодовику та узбережжі океану - у місцях, які зазнали руйнівного впливу зміни клімату.
«CUPRA та серія Extreme E мають однаковий амбітний підхід, який має на меті довести, що електрифікація і спортивний характер можуть бути ідеальним поєднанням. Таке партнерство стимулює наш рух у напрямку електрифікації, адже на початку 2021 року ми будемо мати дві моделі гібридів із заряджанням від мережі та наш перший автомобіль з повністю електричним приводом - CUPRA el-Born, який буде готовий у другій половині наступного року», - заявив Президент SEAT і CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths).
Вихід CUPRA на арену Extreme E - аж ніяк не сюрприз, адже бренд завжди успішно розширював межі можливостей. Наприклад, перший у світі гоночний автомобіль класу «туринг» з повністю електричним приводом CUPRA e-Racer із чотирма одношвидкісними електродвигунами, що розвивають сукупну потужність 680 к.с. (500 кВт) і крутний момент 960 Н·м, та акумуляторною батареєю з рідинним охолодженням ємністю 65 кВт·год допомагає визначати можливе майбутнє автоспорту.
Цей проєкт допоміг бренду поглибити свої знання на шляху до електрифікації, яка починає відігравати дедалі важливішу роль у лінійці пасажирських моделей. Зараз компанія має у своєму портфоліо гібрид із заряджанням від мережі CUPRA Leon, до якого на початку 2021 року приєднається CUPRA Formentor (теж із гібридним приводом із заряджанням від мережі): ця модель буде доступна у двох різних варіантах, а в другій половині наступного року до складу лінійки увійде CUPRA el-Born. Усі автомобілі дозволять насолоджуватися сталою мобільністю в поєднанні з характером і динамізмом, яких так прагнуть споживачі.
Extreme E: електрична одіссея
CUPRA приєднається до ABT Sportsline у якості головного партнера гоночної команди і допоможе сформувати команду інженерів та водіїв для участі в цій електричній одіссеї. Extreme E - це спортивний формат, оснований на гендерній рівності, у зв'язку з чим команди повинні мати у своєму складі одного водія чоловіка і одного водія жінку. Першим таким водієм став «е-амбасадор» CUPRA, чемпіон світу з ралі-кросу та чемпіон серії DTM Матіас Екстрьом (Mattias Ekström).
«Extreme E являє собою комбінацію перегонів у форматі рейду та ралі-кросу, змагання проходитимуть у дуже різноманітних умовах за маршрутами, прокладеними за допомогою GPS, - пояснює Екстрьом. - Але цей формат має значний потенціал для розробки електромобілів, адже він дає змогу збирати дані й отримувати зворотний зв'язок щодо автомобілів, зокрема з питань, що стосуються програмного забезпечення і рекуперації».
Участь CUPRA у серії Extreme E обумовлена не лише бажанням досягти успіху в автоспорті, але й прагненням використати отримані знання в роботі над лінійкою пасажирських автомобілів бренду, що дозволить забезпечувати водіям оптимальні враження та покращувати їх. Крім того, цей чемпіонат являє собою доступну за допомогою всіх можливих каналів розважальну платформу, яка сприятиме представленості бренду.
Отримані унікальні знання можна буде використати в багатьох сферах: вони дозволять значно покращити ходові якості, передачу потужності, налаштування шасі та керованість майбутніх автомобілів.
Перший сезон Extreme E має стартувати на початку 2021 року і складатиметься з п'яти етапів. Навколосвітня подорож буде використовувати свою міжнародну розважальну платформу для популяризації електрифікації, сталого розвитку та рівності.